Vragen van lokale producenten

Vragen van Producenten

Most frequent questions and answers
  1. uw bedrijf is gevestigd in het Pajottenland
  2. uw bedrijf is een eenmanszaak, familiebedrijf of kleine onderneming, uw bedrijf maakt geen deel uit van een commerciële keten of geen dochter van een grotere onderneming
  3. de hub/afhaalpunt kan bijkomende voorwaarden opleggen zoals bijvoorbeeld bio-producten

1. neem contact op met Inge Picalausa om je opstart in te plannen, GSM 0497 59 22 46 of via mail op info@mijnpajottenland.be 

2. maak een gebruikersprofiel (en login naam) aan via https://www.shop.mijnpajottenland.be/register-user

2;  maak een bedrijfsprofiel (met bovenstaande login naam) aan via https://www.shop.mijnpajottenland.be/register-company

De kosten bestaan uit een éénmalige opstartkost en een maandelijks % van de verkoop. 

Voor éénmalige opstartkost van 250€ helpen wij jou op weg met de registratie van jouw bedrijf op het systeem, opladen van de producten, koppeling met de afhaalpunten. Na deze opleiding van 2u kan je zelf je prijzen en voorraden aanpassen, bestellingen, pakbonnen en facturen opvolgen. 

Het % op de maandelijkse verkoop is een totaal van 10-20% (afhankelijk van de leveringsmethode): 

– 5% voor het onderliggend e-commerce en betalingsplatform (Linkedfarm & Mollie)

– 5% voor Mijn Pajottenland voor de marketing, communicatie en branding (wekelijkse berichten, nieuwsbrief, SEO, social media, ..)

– 0% tot 10% voor de verschillende leveringsmethoden: bepaald per afhaalpunt/hub (bv 5%), gemeenschappelijk aan-huis-leveren (nog niet beschikbaar; 10%), eigen winkel (bv 0%)